torsdag den 20. september 2012

Den skaldede frisør....

er  Bio-klubben igang igen.... tror det er 4. år vi er igang med...

En hyggelig tradition - det er det vel nu?? - sammen med min mor, min søster og min svigerinde! 

Min mor sørger for tilmelding og uddeling af billetter... jeg laver en oversigt over de onsdage vi skal i biffen (førstkomne onsdag efter filmene har præmiere) og så kører det bare...10 film derudaf...


Denne gang lagde vi ud med Susanne Biers film: Den skaldede frisør.....  endelig en film med en lækker, moden mand!! (Var alene afsted med min mor og hun gav mig evig ret!)

og hvilken film!!                      "Jeg troede, du var til kemo"

En betagende film om livet på livets præmisser....en film der spejler ens egen hverdag mere end én gang.... samtidig hylende morsom!                   
              "Tak fordi vi måtte komme med så kort lunte"  

"Man kan da ikke bare
lyve sig gennem livet,                   
fordi det gør ondt at være ærlig" 
Politiken synes
Politikken synes


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Noget på hjertet ??