torsdag den 20. september 2012

...dilemma..... løst som menneske :0)

Den dag jeg gik på kompromis med min egen holdning.... en holdning jeg oprigtig er glad for jeg har fået indprentet hos min søn... INDEN han blev teenager.....

24-timers-syge-reglen !!
"Hvis jeg er syg om morgenen og bliver hjemme, er jeg syg til næste dags morgen, hvor jeg så tager stilling til om jeg er rask nok til at tage afsted i dag"

I morges var min teen virkelig ikke frisk at se på... snot, hoste, feber-blanke øjne og ondt i halsen! Han blev installeret under dynen med kamillethe og tv før jeg tog på job.


Men damit.... vi sku jo i musikhuset i aften med ferie-veninden og vores 3 unge mænd og høre et foredrag / stand-up af Mads Keiser "Tango med Charles" som
JEG glædede mig meget til.... også til at dele det med sønnen!!

Men nu var han jo syg....... indtil i morgen tidlig....... ingen fritidsinteresser, kammerater eller arrangemeneter om aftenen NÅR MAN ER SYG:0( 


MAX DILEMMA!!

Tænke, tænke, tænke.....

* Go mor bliver hjemme hos sin syge dreng og overholder sine egne regler (og kommer ikke til foredrag)
* Dårlig mor lader sin syge dreng være alene hjemme og tager selv til foredrag (for at få HAM til at overholde MIN regel)
*Jeg-er-kun-et-menneske-mor'en tog sin halv-syge dreng med i musikhuset og havde en fantastisk aften - med masser af begavet input og aha-nyt som i dén grad også optog de 3 teens..."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Noget på hjertet ??