onsdag den 26. september 2012

"En vane har lange rødder."

HURRA !!! Så har jeg været røgfri i snart 2 måneder (røg den sidste cigaret den 13.08.2012).... med et enkelt udfald, en "våd" aften... men skønt IKKE at have lyst til at ryge som det absolut ALLERFØRSTE næste morgen!!

For mig var sucessen: " Champix... trods alt den negative omtale, der var på sit højeste omkring juletid 2011. 

Jeg var meget bekymret, men samtidig desperat for at finde noget der kunne hjælpe mig ud af nikotin fælden!!

Så med min fantastiske læges vejledning og overvågning samt Allan Carr's fantastiske bog "ENDELIG ikke-ryger for kvinder" er jeg nu en glad og stolt IKKE-RYGER!!!


Faldt over dette citat / ordsprog:
"Misbrug er fejlernæring af følelsesmæssige behov."

... Så hvilke behov har jeg virkelig behov for at få opfyldt ??! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Noget på hjertet ??